czwartek, 8 marca 2012

Prolog.

Nazywam sie Samanta Walker. Mam 15 lat i mieszkam w małym miasteczku w Polsce. Moi rodzice sie rozwiedli i mieszkam z mamą. Moja najlepsza przyjaciółką jest Nicol. To dzięki niej chyba jeszcze żyje na tym świecie. Nie wiem co bym bez niej zrobiła?. Kochamy się jak siostry.. mam chłopaka - Dereka.
ocham go tak jak on mnie, ale ostatnio coraz mniej sie widujemy. Nie odbiera moich telefonów i nie odpisuje na sms. Kochałam swoje życie, ale odkąd mój ojciec sie wyprowadził nie jest już tak fajnie. Od niedawna mieszka w Londynie ze swoja "kolezanką" i jej córką (czyt. suka). Nie nawidzę Vicki. jak kiedys przyleciała do polski zaczeła obmacywac Dereka co skończyło sie liściem. Chętnie to bym jej nogi z dupy powyrywała. uż niedługo ( czyli za 2 dni) jade do nich do Londynu. I właśnie wtedy moje życie sie zmieni, a czy na lepsze to sie dopiero okaże...

♥♥♥

Mamy prolog. Wczoraj mnie coś natknęło i zaczęłam pisac.
Komentujcie.


Ankaa ♥